Jälleen on se aika vuodesta, että on ihan älyttömästi kiireitä... Tähän kun ympätään vielä opinnäytetyö jonka pitäisi olla valmiina helmikuussa, niin ei todellakaan pääse tekemisen puute yllättämään.. HUH.

Oon ostanu uudet tussit, elämäni ensimmäiset ProMarkerit ja mulle aikaisemmin niin vaivalloisesta värittämisestä tuli kertaheitolla mun lempipuuhaa. Oon ihan rakastunut noihin tusseihin ja tykkään siitä jäljestä mitä niillä saa aikaan. Ostin tuollaisen viiden tussin peruspakkauksen missä on yksi sininen, yksi punainen, yksi ruskea, yksi musta ja yksi ihonvärinen. Olen senverran jo kyllästynyt pelkkien ruskeahiuksisten ja sinipaitaisten hahmojen piirtämiseen, että huomenna olen menossa jouluostoksille -nimittäin ostamaan itselleni joululahjaksi lisää noita tusseja. :D

Yritän ehtiä tässä lähipäivinä skannaamaan noita mun tussitekeleitäni näytille. Oon myös maalaillut jonkin verran viimeaikoina ja laitan maalauksistakin sitten kuvia tulemaan samaan syssyyn.